hallå hallå! Stressen är högaktuell nu med tenta nästa vecka och presentationsseminarium på fredag (bland annat...). Sover väldigt oroligt och hör det lilla minsta under nätterna. Brukar annars vara den som blir väckt ifall det händer något, sover som en stock haha.

Inatt var det ett inramat foto som föll från en hylla helt random, spökade typ, och jag var den första som vaknade av det! Vågade dock inte gå upp förrän jag hörde att de andra gått upp, hahah, rädd för spöken? eh, ja!

Något annat som hållit mej halvt vaken på nätterna är smärtan jag har av mina visdomständer. De ger sig inte. I vintras var jag hos min tandläkare och bad de dra bort dem, men nej det ville inte göra det. Efter en panoramabild, ville de att jag skulle behålla dem. "De växer fint" -fick jag höra och att dra bort de skulle betyda ett stort ingrepp.

De har hållit på växa i mer än två år nu. Idag har jag knappast kunna äta, gör så ont att jag inte kan bita ihop. Även pappa märkte att min kind är svullen... Får återgå till sprutan de gav mej hos tandläkaren.

önska mej lycka till.
 




3 kommentarer

Elin

29 Oct 2014 11:27

Lycka till :)
Snygg outfit! Är det Nike Air skor?

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det är Nike AirForce :)
naaddee.blogg.se

Ida

29 Oct 2014 13:21

Läskigt, tror du på spöken?

Svar: alltså.... Jag vill säga nej, att jag inte tror på spöken. Men jag tror nog att jag gör det lite ändå! ;)
naaddee.blogg.se

Ida

29 Oct 2014 17:30

Spöken är läskiga!

Svar: hahah, ja!! ;)
naaddee.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej