hej! Jag har varit väldigt upptagen med bland annat skolan, jobb och även annat skoj. Denna helgen har varit fri från allt som stavas p-l-u-g-g. Skönt? HELL YEAH!!

Igår var jag på "äventyr" hela dagen. Körde bil till nya ställen och hade stenkul med vännerna mina. På morgonen hade jag ett möte på mitt nya jobb, Grade Up (studiecoach). Därefter åkte jag iväg, himla skönt att veta att ingenting väntar när man kommer hem (tänker på tentaveckan....).

 bilden är iiiinte tagen nu i helgen, hehe.
 

3 kommentarer

Ida

10 Nov 2014 20:56

Skönt att vara fri från plugg i alla fall över helgen!

Malin Lindgren

11 Nov 2014 11:57

Härligt med en helg utan plugg, finns ju inget värre än när man måste lägga ledig tid på massa plugg!

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mitt distansförhållande med min kille som är blivande kustjägare (soldat), som dessutom bor 35 mil från mig, i Kil, två mil norr om Karlstad, om träning, min vardag och mycket tips. Hoppas du kikar och något faller dig i smaken. Ha en fortsatt fin vecka! kram. :)

Malin Lindgren

11 Nov 2014 11:57

Härligt med en helg utan plugg, finns ju inget värre än när man måste lägga ledig tid på massa plugg!

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mitt distansförhållande med min kille som är blivande kustjägare (soldat), som dessutom bor 35 mil från mig, i Kil, två mil norr om Karlstad, om träning, min vardag och mycket tips. Hoppas du kikar och något faller dig i smaken. Ha en fortsatt fin vecka! kram. :)

Kommentera

Publiceras ej