hej allihopa! Jag kan inte göra så mycket annat än och blogga just för tillfället, haha. Träningsvärken efter gårdagens träningspass är outhärdlig idag, helt galet. Har trots allt varit aktiv idag och hunnit med mycket.

Vet att jag inte har bloggat på sex år (för er som tjatat, C och J) men jag skriver här bara när jag har tid över. När jag har något spännande att berätta då blir jag motiverad till att blogga, även när jag har träningsvärk och inte kan röra mej mycket, haha..

Jaha ja, vad ska jag dela med mej...? Håller på lära mej skånska, don't ask why. Min nya vän S (klasskompis) som är från Båstad, har nu försökt lära mej hennes dialekt i två dagar, men tror ni hon tycket att jag är bra? EH, NEJ! I mina öron låter det exaaaakt som hennes dialekt när jag härmar, men hon tycker ändå inte att det är tillräckligt skånskt, haha! Spännande det där.

Imorgon ska jag och S köpa "biljetter" till Maskeradbalen på högskolan, vet redan vad jag ska ha på mej + masken som är obligatorisk. Det är en form av en sittning/middag och senare untz-untz-party liksom, haha! Blir nog kul. 

Ska se ett avsnitt av Orange Is The New Black och förhoppningsvis bli sjukt trött, efter att jag gjort massa trots min jobbiga träningsvärk, och slockna tidigt, hoppas hoppas.
 
bild tagen i lördags, tror ni inte jag förfrös fötterna av mej med klackskor?!
älskar svart-på-svart, bästa kombon!
 

4 kommentarer

EmmaStina

07 Dec 2014 15:27

Tack för du kommenterade min blogg:)

EmmaStina

07 Dec 2014 15:27

Tack för du kommenterade min blogg:)

''S''

29 Dec 2014 03:09

jättefin outfit!

shazi

04 Jan 2015 21:52

väldigt vackert hår du har!

Kommentera

Publiceras ej