tjena! Måndag idag och min helg fortsätter (nej, jag har inget höstlov...), är nämligen ledig tills på fredag då jag har presentationsseminarium.

Klockan är just nu 12.33 och jag har redan hunnit med mycket!
- sålt våra fyra gamla köksstolar
- läst färdigt marknadsföringsboken
- skrivit duggan (deltenta hemifrån)
- ätit lunch

Sista duggan i kursen "Marknadsföring för ekonomer" är tillgänglig idag (alltid tillgänglig i 24h och man har tre försök på sig under dygnet). Istället för en stor fet tenta i slutet av kursen, så har de valt att i just denna kursen dela upp tentan i fyra deltentor, fantastisk idé!!

Av alla fyra deltentor vi haft, har jag skrivit godkänt på alla (finns bara IG eller G) och idag skrev jag sista, med 10/10 rätt - måste ju avsluta på topp, haha!

hörs senare!!





Kommentera

Publiceras ej