hej på er. Idag har jag mått hyfsat bra. "varje dag är en kamp", tänkte jag skriva, men riktigt så är det väl kanske inte. Det finns ändå värre problem här i världen. MEN, mitt blodsocker har svårt att stabilisera sig för att jag äter så oregelbundet. Olika tider, olika mål, hoppar över middagar.... typ så.

Sedan jag blev sjuk och började få ont i hjärtat (typ hårdare hjärtslag och helt sjukt oregelbundna slag) så har det bara blivit värre. Jag kunde kontrollera blodsockret innan.. Men nu känner jag av det mer plötsligt och utan någon förvarning. Tidigare kunde jag börja känna hur energin rann ur mig samtidigt som jag blev svag i hela kroppen, för att tillslut börja skaka som ett asplöv och desperat leta efter något med socker i.

Nu kan jag börja skaka med en gång och känna mig svimfärdig. Det är sjukt läskigt att inte ha kontroll.. Jag fick veta om att mitt glukosvärde var lågt för ca 5år sen, när jag slutade äta godis. Jag tog det på djupt allvar när de sa att det är riktigt farligt om inte jag sköter min hälsa. Därför har jag börjat träna på gym sen dess. För risken finns att jag kan ligga i koma om det går så långt..... sjukt läskigt.

godnatt.



Kommentera

Publiceras ej