hej. Jag mår prima idag. Hunnit med mycket på en egentligen ledig dag från skolan. Har tränat, racerduschat, rusat till stan och inhandlat födelsedagspresent (inflyttningspresenter egentligen) med J, lunchat ihop. Gick sedan till GradeUp och halv-löste ett problem.. haha.

Efter allt detta mötte jag upp S och vi gick på en föreläsning om utlandsstudier och stipendier. Kommer söka stipendium till mitt utlandsår i Kina. Funderar också (beroende på hur det obligatoriska Kina-året går) på att göra ett av mina examensarbeten i Frankrike och även där få stipendium, man får tydligen söka flera. Ja, jag har två examensarbeten för att jag får dubbla examina. win-win.

Jo, köpte en bok av en tjej också. Har nu en kvar bara till de nya kurserna. Det går undan.. Nu ska jag fortsätta läsa Henry Mintzbergs Structure in 5's.

dagens lunch, laxsallad med couscous (hatar bönor och lök.......)

1 kommentarer

J

11 Nov 2014 23:00

J! Det är jag. Hej hej

Svar: kul att du är härinne och hälsar på!
naaddee.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej